Direktlänk till inlägg 10 mars 2015

sviter av behandling

Av Therese Adman - 10 mars 2015 21:23

Felix o katten "Jacobsson" har intagit soffan för Lördagsmiddag o slutspels hockey. I vanliga fall är jag inte så på med all hockey på tv, men idag passar det perfekt då jag i smyg mår lite kasst av behandlingen i Onsadags. Maten har helt tappat sin smak o munnen är full med sår o blåsor, ingen hunger o ont i kroppen. Måtte inte detta eskalera detta räcker gott o väl, annars blir det långa 6 mån

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Adman - 27 oktober 2015 22:03


Hittade denna app i fruns iPad vet inte hur många som läser denna. Jag har det tunga beskedet att informera att min fru och våra söners mamma gick bort i sviterna av cancern den 15 september 2015. Hon har en minnes sida på Facebook "Therese Adman" #...

Av Therese Adman - 10 mars 2015 21:21


Jag kom i väg på den andra delen av yoga utbildningen trots att jag i går eftermiddag drabbades av akut halsbränna, illa mående o magknip. I ren panik ringde jag avdelningen o fick medicin för allt detta. Så efter lite vila o mycket sömn så kom jag i...

Av Therese Adman - 10 mars 2015 21:19


Resten av fm gick åt till att intensiv plugga medicinsk yoga programmet som jag ska kunna i morgon jag ska ärligt säga att det varit lite mycket annat att tänka på de här 2 veckorna som gått, så det får väl gå som det går med ledarskapet i morgon, me...

Av Therese Adman - 10 mars 2015 21:17


Vida vidder över Väskinde under morgon promenaden. Solen sken o den värmde otroligt skönt, vårfåglarna kvittrade. Detta är livet o det är här jag vill vara. Har kunnat äta frukost idag o jag kände mig hungrig, det glädjer mig oerhört. Tänk om jag kun...

Av Therese Adman - 10 mars 2015 21:15


  Ser både trött o tärd ut o det är jag oxå, men nog mest ledsen över att ligga inne en sådan här vacker dag då man bara vill vara ute i solen. Det är tom nästan vindstilla här nere vid havet. Det blev stor lycka när Niclas kom ner o förgyllde min...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards