Direktlänk till inlägg 10 mars 2015

1:a kuren

Av Therese Adman - 10 mars 2015 21:15

 

Ser både trött o tärd ut o det är jag oxå, men nog mest ledsen över att ligga inne en sådan här vacker dag då man bara vill vara ute i solen. Det är tom nästan vindstilla här nere vid havet. Det blev stor lycka när Niclas kom ner o förgyllde min tid på sin lunch. Det är mycket vätska som ska in o man är på toa för att kissa hela tiden, jag dricker så jag orkar snart inte dricka mera. Men det är ju långtråkigt detta, man ska försöka vara så still det går för annars börjar maskinerna att larma. Man får se till att ha god matsäck med sig o mängder med annat pyssel. Det positiva idag är i alla fall att doktorerna o sjukgymnasten inte såg några medicinska hinder för att jag kan börja träna nästa vecka, snarare tvärt om så förväntar de sig att jag gör det. Så få inte en chock alla ni som tränar eller bor i samma område som jag att ni kanske får se mig där utövandes något o det ska vara så. Det är en helt underbar o otrolig känsla.Träning är en sådan stor del av mitt liv så det är viktigt. Det enda förhållnings order som jag fick var att jag måste stoppa om det inte känns bra o det tror jag att jag gör. En lycklig tjej trots allt elende!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese Adman - 27 oktober 2015 22:03


Hittade denna app i fruns iPad vet inte hur många som läser denna. Jag har det tunga beskedet att informera att min fru och våra söners mamma gick bort i sviterna av cancern den 15 september 2015. Hon har en minnes sida på Facebook "Therese Adman" #...

Av Therese Adman - 10 mars 2015 21:23

Felix o katten "Jacobsson" har intagit soffan för Lördagsmiddag o slutspels hockey. I vanliga fall är jag inte så på med all hockey på tv, men idag passar det perfekt då jag i smyg mår lite kasst av behandlingen i Onsadags. Maten har helt tappat sin ...

Av Therese Adman - 10 mars 2015 21:21


Jag kom i väg på den andra delen av yoga utbildningen trots att jag i går eftermiddag drabbades av akut halsbränna, illa mående o magknip. I ren panik ringde jag avdelningen o fick medicin för allt detta. Så efter lite vila o mycket sömn så kom jag i...

Av Therese Adman - 10 mars 2015 21:19


Resten av fm gick åt till att intensiv plugga medicinsk yoga programmet som jag ska kunna i morgon jag ska ärligt säga att det varit lite mycket annat att tänka på de här 2 veckorna som gått, så det får väl gå som det går med ledarskapet i morgon, me...

Av Therese Adman - 10 mars 2015 21:17


Vida vidder över Väskinde under morgon promenaden. Solen sken o den värmde otroligt skönt, vårfåglarna kvittrade. Detta är livet o det är här jag vill vara. Har kunnat äta frukost idag o jag kände mig hungrig, det glädjer mig oerhört. Tänk om jag kun...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards